Info E-Kaunseling

Info E-Kaunseling
Selamat datang ke laman E-Kaunseling SMK Air Itam. Sebarang cadangan atau pandangan positif amat dialu-alukan. Hantarkan pendapat anda melalui email: smk.airitam@yahoo.com.my atau tinggalkan pesanan di ruang JOM SEMBANG. Pastikan anda tidak menulis ayat-ayat berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak.

Wednesday 7 September 2011

Program Keselamatan Jalan Raya


Program Keselamatan Jalan Raya
07.09.2011
Bilik Gerakan SMK Air Itam

Program ini telah ditajakan oleh Dato’Dr Loh Hock Hun, DSPN. Acara dimulakan dengan ucapan daripada wakil Dato’Loh, En Lim Thoon Deong, DJN dan merasmikan program ini.Kemudian, Koperal Norizan dari IPD Timur Laut memberi Ceramah tentang Keselamatan Di Jalan Raya. Beliau menunjukkan data statistic yang menunjukkan 96% daripada kematian akibat kemalangan jalan raya di Malaysia adalah berpunca daripada kecuaian semasa memandu.

Lepas ceramah, satu pameran diadkan. Pelajar-pelajar dapat melihat betapa ngerinya akibat kemalangan jalan raya. Mereka juga dapat informasi-informasi tentang menjaga keselamatan diri sendiri melalui risaklah-risalah yang diberi oleh polis. Pameran itu diselia oleh Koperal Suhaimi.






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...